A Közép-Magyarországi Fogyasztóvédelmi Egyesület és a Fogyasztóvédők Országos Egyesülete közös pénteki közleményükben emlékeztetnek arra, hogy létrejött és működik a Parlament fogyasztóvédelmi bizottsága, de a fogyasztók még mindig nem érzik magukat biztonságban.
A civil fogyasztóvédők rámutatnak: nem megoldott a kötelező alkatrész-ellátás, továbbra sem érvényesülhet a méltányosság elve parkolási és autópálya-pótdíjfizetési kötelezettség esetén. A vállalkozásnak csak "törekednie kell" arra, hogy 15 napon belül kijavítsa a hibás terméket, és továbbra sem fordulhatnak a társasházban lakók a békéltető testülethez, a szolgáltatók általános szerződési feltételei még mindig érthetetlenek a fogyasztók számára.
A fogyasztóvédők szerint amíg a bankokat csak magatartási kódex, nem pedig kötelező erővel bíró jogszabály korlátozza az egyoldalú szerződésmódosításban, addig a jövőben is marad a fogyasztók és a pénzintézetek közötti mérhetetlen szakadék.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.