BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Kiket lájkolnak leginkább a magyarok? Túró Rudit!

Az Image Factory Facebooker néven elindított oldala felmérte, hogy a 2,1 milliós magyar Facebook közösség körében mely márkák, mozgalmak, ügyek, szórakozásból vagy komoly márkaépítési szándékkal útjára indított oldalak érik el a legtöbb internetezőt.

A folyamatosan fejlesztett Facebooker alkalmazás jelenleg ezres nagyságrendű magyar vonatkozású Facebook oldalt tart nyilván. A különböző kategóriákba rendezett toplisták mellett a Napi Top 50 mutatja be az elmúlt 24 órában legnagyobb kiugrást elérő oldalakat. Így jól követhető a márkák közösségi médiában folytatott kommunikációjának hatékonysága is.

A Márkák kategóriában torony magasan a Túró Rudi vezeti a ranglistát, rajongóinak száma meghaladja a 205 ezer főt. A második helyen a McDonald’s gyorsétterem található, jóval lemaradva az első helyezettől. A kategória bronzérmese a Milka, szorosan mögötte pedig a Coke Club áll.

A Közélet kategóriában Orbán Viktor miniszterelnök 48 ezres rajongó táborával csupán a második helyen található. Az első helyet az önkormányzati választásokon megismert Magyar Kétfarkú Kutya Párt helyezkedik el. A közösségi portálon nem aktívak a politikai pártok a ranglista szerint. A pártok közül a Fidesz 22 ezer fős rajongó táborával a kategória 9. helyezettje. A listára csak Vona Gábor került fel 12. helyezésével, és pártja a Jobbik Magyarországért Mozgalom a 14. helyen.

A Média kategória első helyezettjei a szórakoztató médiumok, Showder Klub, Rádió 1 és a Beugró. Az RTL Klub által indított X-Faktor 52 ezres rajongó táborával a 9. helyen szerepel ezzel megelőzve konkurensét a Megasztárt (25.).

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.