Az üzleti márkák toplistáján a Rába 95,05 ponttal lett az első, másodikként végzett a Zwack 92,96 ponttal, míg a Richter 92,38 ponttal a harmadik. Az üzleti márkák között az MTI a hatodik.
A fogyasztói márkák toplistáján a Pick 95,91 ponttal, a Herendi 95,14 ponttal, a Herz pedig 94,98 ponttal végzett az első három helyen. A MagyarBrands célja olyan márkák díjazása, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselői lehetnek határon innen és túl. A díjra valamennyi magyar vonatkozású márka pályázhatott a szervezet honlapján található nyomtatvány kitöltésével.
A GfK Hungária piackutató intézet felmérése szerint a magyar háztartások 74 százalékának fontos, illetve rendkívül fontos, hogy ha csak lehet, magyar terméket vásároljon. A háztartások mintegy 90 százaléka szerint a magyar termék három legfontosabb kritériuma, hogy teljes egészében magyar, helyben készült alapanyagokból készüljön. Felük szerint az is fontos, hogy kizárólag magyar munkaerő bevonásával állítsák elő, negyven százalékuk szerint pedig az is lényeges, hogy magyar tulajdonban lévő vállalat gyártsa.
A legjobb márkákat a MagyarBrands szakmai bizottságának vezetői által összeállított kritériumrendszer szerint pontozták. A díj odaítélése egyrészt pontosan számszerűsíthető kritériumok - tradíció, tulajdon, menedzsment, foglalkoztatás - alapján történik, amelyet szakmai elbírálás - reputáció, identitás - és GFK Hungária piackutató fogyasztói kutatása egészít ki. Ezen szempontok összegzését követően a program szakértői egy komplex mutatószám létrehozásával alakítják ki a sikeres hazai márkák végleges listáját.
A MagyarBrands Gyermekekért különdíjat 2014-ben a Mosoly Alapítvány, a kultúráért különdíjat a hungarIKON gyűjtemény, az innovációs különdíjat pedig az informatikai területen működő Tresorit nyerte el.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.