A lap szerint nem fogadja Tarlós Istvánt a miniszterelnök, Orbán Viktor ugyanis erősen nehezményezi a BKV finanszírozásáról folyó vita nyilvánossá tételét. Tarlóst viszont az lepte meg, hogy Lázár János, a Miniszterelnökséget vezető miniszter egy mindkét fél által elfogadott megállapodás ellenében jelentette be két hete, hogy az állami támogatás jövőre 40 milliárdra, 2017-ben 37 milliárdra, majd 33 milliárdra csökken.
Budapest jelenleg az iparűzési adó 51 százalékát költi a közösségi közlekedés fenntartására, ha azonban az állam még hátrébb lép, akkor a teljes adóbevételt erre kell költeni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.