Az NB I utolsó fordulójában eldőlt, hogy az Orbán Viktor által alapított felcsúti focibázis csapata, a Puskás Akadémia FC a másodosztályban folytatja. Pillanatnyilag úgy néz ki, hogy a labdarúgó-szövetség adminisztratív eszközökkel sem akarja az élvonalban tartani a gárdát. Kérdés, mit szólnak a szponzorok ahhoz, hogy a csapat kiesett, mennyiben befolyásolja támogatási hajlandóságukat a vártnál gyengébb szereplés.
Kiderült, hogy az OTP csak az utánpótlást részesíti előnyben, a „felnőtt labdarúgócsapat fenntartására, az azzal kapcsolatos költségekre nem fordítható” a pénz. Szintén az utánpótlásra szánja a támogatást a Magyar Suzuki Zrt. és a Mol. Konkrét összeget egyik válaszadó sem említett - írja a NOL.hu.
Dunai Zoltán, a Stadler Trains Magyarország Vasúti Szolgáltató Kft. igazgatója azt nyilatkozta: a cége által nyújtott támogatások közül csak a páholybérlés függ össze azzal, hogy a csapat kiesett az első osztályból. Arra hivatkozva, hogy a szerződés szerint bizalmas adatról van szó, nem árulta el, hogy a Stadler két éve mennyiért bérel 14 fős VIP-páholyt a Pancho Arénában. „A többi stadionnal összehasonlítva valahol a középmezőnyben mozog az ár” – jegyezte meg.
A CBA letudta annyival, hogy alapítása óta támogatja a Puskás Akadémiát. „Tulajdonosaink a társaságunk szponzorációs tevékenységéről évente döntenek, a támogatási összegek nem publikusak.”
A mezreklámok és a nyilatkozók mögött látható szponzorfalak alapján biztosra vehetjük, hogy a felnőtt csapatot (is) támogatja Mészáros Lőrinc felcsúti polgármester cége, a Mészáros és Mészáros Kft., a JAKO Magyarország Kft., a Penny Market, a VW (Volkswagen), a Duna Aszfalt Kft. és a Strabag - írja a NOL.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.