A kedden közzétett jelentést ismertetve a NOB televíziós és marketingterületért felelős igazgatója, Timo Lumme elmondta, hogy közel ötmilliárd ember követheti nyomon a dél-koreai havas-jeges versenyeket a tévéadások jóvoltából, s eddig – szavai szerint – „minden harmadik ember látott valamit a játékokból”.
Különösen nagy érdeklődés övezi az olimpia eseményeit az Egyesült Államokban, ahová az NBC közvetít, Európában pedig a német ARD és ZDF olimpiai adásai vonzzák a legtöbb embert a képernyő elé.
A világhálón a legtöbb Google-keresés az angolos átírású „Pyeongchang” kifejezésre érkezett eddig, a statisztika szerint az Egyesült Államok után Indiában kattintanak rá a legtöbben a téli olimpia városára.
Lumme beszámolója szerint a téli játékok televíziós közönsége „kicsit fiatalabb” a nyári olimpiáéhoz képest. A phjongcshangi tv-adások nézőinek mintegy 51 százaléka nő.
https://www.vg.hu/mozaik/nem-panaszkodnak-teli-olimpia-szervezoi-jegyeladasokra-786953/
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.