A The New York Post hétvégi beszámolója szerint ebből a modellből, amely óránként 280 kilométeres sebességgel tudott haladni, és olyan versenyautó volt, amely közúton is közlekedhetett, 1962 és 1964 között összesen 36 darab készült.
A „Ferrarik szent gráljaként” emlegetett, 4153 GT elnevezésű versenyautót a New York-i árverésen rekordáron vásárolta meg egy amerikai üzletember.
A Ferrari történetét kutató Marcel Massini a világ három vagy négy legjobb GTO (Gran Tourismo Omologata) autója egyikeként beszélt a modellről. A szakértő hozzátette: biztos benne, hogy
öt éven belül a modellért akár 100 millió dollárt is adnak majd.
A modellt a kilencvenes években a hertfordshire-i központú DK Engineering vállalatnál állították helyre. A Ferrarinak nem volt nagyobb balesete, és szinte teljesen eredeti állapotban maradt meg.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.