A lap szerint az elmúlt fél évben a nagyobb logisztikai cégek 5-10, a kisebbek 10 százalék feletti mértékben emelték díjaikat, de volt olyan futárszolgálat is, amely 40 százalékkal drágított. Ezt a webáruházak közötti erős árverseny miatt nem feltétlenül érezték meg a vevők, ám ennek hamarosan vége szakadhat – mondta a lapnak Madar Norbert, a GKI Digital üzletágvezetője.
A vásárlók valószínűleg az olyan extra szolgáltatások esetében tapasztalnak majd költségnövekedést, mint például az időablakos kézbesítés (amikor előre meghatározott időkereten belül érkezik a csomag),
a bankkártyás fizetés lehetősége a futárnál vagy a futár telefonszámának elérhetősége, a csomag nyomonkövethetősége.
Ezekért az extra kényelmi szolgáltatásokért a vásárlóknak eddig nem kellett fizetniük, holott a logisztikai szektor az utóbbi időben rengeteg pénzt áldozott az ezeket lehetővé tevő fejlesztésekre – jegyzi meg a lap, hozzátéve: tavaly a magyar vásárlók mintegy
33 milliószor rendeltek terméket online, és ezek 70 százalékát külső logisztikai cég juttatta célba,
ám a kézbesítési díjat a vevőknek sokszor egyáltalán nem kellett kifizetniük.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.