Évről évre nő a kulturális eseményekre járók száma Magyarországon, az EU többi tagállamához képest arányaiban hozzávetőlegesen kétszer többet költünk színházjegyre. Erre a megnövekedett igényre reagálva a Bónusz Brigád több mint 2000 új kulturális élmény kínálatával nyitja a 2019/20-as színházi szezont.
Eddig csak korlátozott számban voltak elérhetőek Magyarország bónuszos oldalán a színházi, zenei és egyéb kulturális ajánlatok – ennek mostantól vége, ugyanis augusztustól más kulturális események mellett közel 1200 színházi előadás és több mint 600 koncert, zenei esemény is elérhető. Gyakorlatilag az összes hazai színház és koncertterem ajánlata felkerült az oldalra, a színházi és egyéb események jegyadatait az oldalon élőben követhetjük, így naprakészen, csakis a valóban rendelkezésre álló jegyek között lehet válogatni.
Egyre többen keresik nálunk a koncerteket és a színházi élményeket, így már akár a Vígszínházba, a Müpába, a Fővárosi Nagycirkuszba vagy az A38-ra is el tudjuk vinni a vásárlóinkat, hogy csak pár kedvencet említsek a több mint 2 700 kulturális ajánlat közül
– mondta Kaprinay Zoltán, az egyik alapító.
A KSH adatai szerint évről évre nő a színházba járók száma: míg 2010-ben még évente országosan 4,5 millió színházlátogatást regisztráltak, addig 2015-ben már 6,7 milliót és
2017-ben ez a szám már közel 8,4 millió volt.
Folyamatosan nő tehát a kultúra iránt érdeklődők száma, ezért döntött úgy a piacvezető kuponos értékesítéssel foglalkozó oldal, hogy felveszik kínálatukba a kulturális élményeket is.
Budapest abszolút élen jár a színházlátogatások számában, itt 2016-ban 1000 főre évente közel 2700 színházlátogatás jutott. Ez a vásárlási adatokon is látszik: a vásárlók 70 százalékát Budapest és vonzáskörzete adja. Második a sorban a nyugat-dunántúli régió, ahol ezer lakosra 465 színházlátogatás jut. Érdekes módon a legkevesebben Pest megyéből járnak színházba, itt 1000 emberre mindössze 138 színházi eseményt regisztráltak.
Az Eurostat adatai szerint a magyarok az Európai Unió más tagállamaihoz képest kiemelkedően sokat költenek kultúrára, átlagosan a GDP 2,1 százalékát, ebben az összes tagország mögöttünk kullog. A KSH adatai szerint a nők szabadidejük 0,8, a férfiak 0,7 százalékát töltik színházi szórakozással.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.