Nehéz választani az éttermek széles palettájáról: szerencsére ma már mindenki lehet étteremkritikus. Bárki írhat véleményt egy-egy éttermi élményéről, melyek között böngészve talán képet kaphatunk egy adott hely szellemiségéről, ételeiről, az ott dolgozók kedvességéről.
A korábbi kutatás szerint a válaszadók 72 százaléka a neten olvas utána az adott helynek, 60 százalék ismerősei ajánlását tartja döntőnek.
Minden harmadik ember kupon- vagy bónuszajánlatok értékelésiből tájékozódik.
A magyarok kedvence a hazai ízvilág, de a Bónusz Brigád és a GKI Digital korábbi közös kutatása alapján a tipikusan hazai ételeket jellemzően inkább otthon készítik el az emberek.
Ha étterembe megyünk, akkor inkább más nemzetek ételeit választjuk.
A Bónusz Brigád felállította 2019 legnépszerűbb éttermeinek listáját: ezeken a helyeken vágytak legtöbben enni az élményeket kínáló oldal ajánlatából.
A sor elején a KAJAHU áll: belvárosi éttermével az Y-generációt célozza.
A burgereket, salátákat és italokat egy, az asztalba épített számítógép segítségével lehet közvetlenül a konyhától megrendelni.
Enni muszáj, a közös étkezés szuper, de miért ne lehetne az éttermi élmény valami egészen új? Az innovatív megoldás sokakat vonz: több mint 1200-an próbálták ki az ételrendelés ezen módját és ették meg az újragondolt gyorsételeket ezen a trendi helyen.
A második helyen a thai gasztronómiai élményt kínáló Buddha Original végzett. Az étterem nagy hangsúlyt fektet a hazai alapanyagokra: 90 százalékban itthon előállított zöldségek, gyümölcsök és húsok kerülnek feldolgozásra konyhájukban.
A dobogó harmadik fokán a Roni Hami, egy teljesen hagyományos utcai hamburgerező áll, mely éjjel-nappal várja azokat, akik gyorsan, akár az éjszaka közepén akarnak egy jót enni. A negyedik helyen a különleges Vogue Hajó Étterem fúziós konyhája végzett, az ötödik helyen az Andrássy úti Kantin menüsora, ahová egy városnézést követően remek lehetőség betérni.
A Bónusz Brigád és a GKI Digital közös felmérése szerint egy-egy új étel, étterem kipróbálására fejenként 2-5000 forintot szánnak az emberek.
Ezt a tendenciát a bónuszok esetében is követik: a legnépszerűbb éttermi bónuszok ára átlagosan fejenként 2900 forint volt. A kutatás arra is rámutatott, hogy a válaszadók 87 százaléka a hagyományos, 34 százalékuk a gyorséttermeket látogatja, míg a kifőzdéket minden ötödik válaszadó választja.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.