Schobert Norbi egyik Facebook-bejelentkezésével nagyon felkavarta a hazai állóvizet, amelyben azt taglalta, hogy azért mennek szét a házasságok, mert a nők nem szabadulnak meg a súlyfeleslegüktől a szülés után, így már kevésbé ébresztenek vágyat a partnerükben.
A monológ nagy port kavart, vélemények tömkelege másodpercenként kerül ki az internetre, és körülbelül 5 ezer ember iratkozott le Schobert követéséről az ügy hatására.
A Coca-Cola cég le is csapott a (reklám)lehetőségre, és határozottan állást foglaltak az ügyben az alábbi bejegyzéssel a közösségi oldalukon.
https://www.facebook.com/cocacolahu/photos/a.1922729527943642/2490397154510207/?type=3&theater
A bejegyzésért ügynökségi oldalon a Mito felelt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.