BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Justin Bieber fánkjai óta szárnyra kapott a kanadai étteremlánc forgalma

A tavalyi utolsó negyedévben több mint tíz százalékkal növekedtek az eladások.

Jól fogynak a Justin Bieber által kreált fánkgolyók, amelyet a kanadai Tim Hortons gyorsétteremlánc forgalmaz

– írja a CNN Business.

A Timbits fantázianevet viselő ételkollekcióban fehércsokis, tejkaramellás, csokis csipszes és gofri ízesítésű falatok kaphatók november vége óta Kanadában és az Egyesült Államokban. A cég anyavállalata, a Restaurant Brands International arról számolt be, hogy a tavalyi utolsó negyedévben több mint tíz százalékkal növekedett a forgalom az újítás hatására. A kanadai származású énekes azért is vállalta el a partnerséget, mert gyermekként sokat járt a családjával az étterembe.

Az énekes üzleti ügyeiről ősszel írtunk utoljára, amikor is milliós marihuánaüzletbe kezdett Bieber, aki könnyűzenei projektjei mellett immár a könnyűdrogok területén is pénzügyi sikerekre vágyik. Előtte pedig saját papucskollekcióval tarolt.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.