Jól fogynak a Justin Bieber által kreált fánkgolyók, amelyet a kanadai Tim Hortons gyorsétteremlánc forgalmaz
– írja a CNN Business.
A Timbits fantázianevet viselő ételkollekcióban fehércsokis, tejkaramellás, csokis csipszes és gofri ízesítésű falatok kaphatók november vége óta Kanadában és az Egyesült Államokban. A cég anyavállalata, a Restaurant Brands International arról számolt be, hogy a tavalyi utolsó negyedévben több mint tíz százalékkal növekedett a forgalom az újítás hatására. A kanadai származású énekes azért is vállalta el a partnerséget, mert gyermekként sokat járt a családjával az étterembe.
Az énekes üzleti ügyeiről ősszel írtunk utoljára, amikor is milliós marihuánaüzletbe kezdett Bieber, aki könnyűzenei projektjei mellett immár a könnyűdrogok területén is pénzügyi sikerekre vágyik. Előtte pedig saját papucskollekcióval tarolt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.