A divatvilágot is megtépázta a pandémia, még a legnagyobb cégek is küzdenek a vásárlókért, mint például a Victoria’s Secret, ahol tömegesen kellett elküldeni az alkalmazottakat, és leárazásokkal próbálják meg menteni a menthetőt. Kim Kardashian fehérneműmárkájának, a Skimsnek azonban sikeres éve volt tavaly, 90 százalékkal megugrottak az eladások.
A cég kilenc hónap alatt megduplázta az értékét, amely az áprilisi 1,6 millió dollárról 3,2 millióra emelkedett
– írja a Bloomberg. A befektetők szívesen invesztálnak a feltörekvő márkába, hiszen hamar kitermeli a profitot. A Lone Pine Capital fedezeti alap 240 millió dolláros finanszírozási kört gyűjtött a vállalatnak.
A 2019-ben debütált márka népszerűségéhez hozzájárul, hogy világ bármelyik pontjára megrendelhető online,
Kim Kardashian pedig ügyesen mozgósítja a közösségi médiában lévő követőtáborát. Csak az Instagramon 285 millióan követik, de a többi platformon is aktív, és saját magával reklámozza a márkát.
A Skimsnél minden testalkatra készítenek fehérneműket, fürdő- és edzőruhákat, pizsamákat. A kényelmes, de mégis nőies viselet iránt sokan érdeklődtek a karantén alatt. Az alakformáló bodyk kifejezetten sikeresnek mondhatók a hölgyek körében, az eladásoknak már a 20 százalékát teszik ki. A hírességből lett üzletasszony, akinek a családja is a szépségiparban tevékenykedik, elégedetten nyilatkozott az új befektetésekről, amelyeket innovációra és a kollekció bővítésére tervez fordítani.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.