Nem tett jót a koronavírus-járvány a divatszakmának és a modelleknek sem. Valamelyest csökkent az előző évekhez képest Palvin Barbara vagyona is, de a becslések szerint még mindig tetemes, megközelítőleg 6 millió dolláros, azaz 2,3 milliárd forintnak megfelelő vagyonnal rendelkezik 2022-ben. Becslések szerint nagyjából 42 ezer dollárt (16 millió forintot) keres havonta – írja a Green Energy Analysis. A modell 13 éves korában kezdte karrierjét, és azóta olyan nemzetközi divatmagazinok címlapjain szerepelt, mint a Vogue Russia, a Glamour Hungary és a L’Officiel.
2006-ban debütált a Spur Magazine hasábjain, majd Ázsiába költözött, ahol hamarosan állandó munkát kapott.
Szerepelt többek között a H&M, a Victoria’s Secret és az Armani Exchange reklámkampányaiban, és olyan kiadványok címlapjaira is felkerült, mint a Glamour (Spanyolország és Magyarország), a Marie Claire (Magyarország és Olaszország), a GQ (Portugália) és a Vogue (Portugália). Barbara számos nemzetközi tervezőnek állt modellt, többek között olyan márkáknak, mint a Vivienne Westwood, az Emanuel Ungaro, a Nina Ricci, a Miu Miu, a Louis Vuitton vagy a Prada.
Palvin 2012-ben a L’Oréal Paris nagykövete lett, és a Victoria’s Secret fehérneműcég divatbemutatóin is rendszeresen felbukkant, majd
2019-ben történelmet írt, és első magyar modellként hivatalosan is a márka angyala lett.
A Sports Illustrated Swimsuit magazin 2016-ban az Év újoncának választotta meg, majd ugyanabban az évben az Armani Acqua di Gioia parfümjének az arca lett.
A modell szerepelt Julian Perretta On the Line című klipjében, a Herkules és a Tyger Tyger, valamint a Serpentine című filmben. A Forbes magazin 2018-ban még 8 millió dollárra (3 milliárd forintra) becsülte a magyar szupermodell vagyonát és a 17. helyet foglalta el a legtöbbet kereső modellek listáján. Ez az összeg tehát kissé apadt az elmúlt években, amiben a már említett járvány is közrejátszhatott, illetve az sem segített, hogy 2019 óta nincsenek élő szereplős Victoria’s Secret-divatbemutatók sem, amelyeken Barbara is rendszeresen részt vett.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.