BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Toplistát állít fel az ATM a látogatók bankszámlaegyenlege alapján egy híres művészeti kiállításon

A floridai Miami Beachen megrendezett Art Basel kiállítás egyik projektjében a fogyasztói társadalmat figurázzák ki.

Egy amerikai művészeti vásáron felállított ATM nyilvánosan megjeleníti a kiállítás látogatóinak bankszámlaegyenlegét – számolt be a Times Now hírportál. A brooklyni székhelyű MSCHF dizájncég és a Perrotin Galéria ATM Leaderboard elnevezesű közös projektjét a floridai Art Basel kiállításon állították ki.

Az ATM Leaderboard élén jelenleg egy 2,9 millió dolláros (1 140 729 500 forintos) számlaegyenleggel rendelkező férfi áll (az illető kedd óta tartja az első helyet).

Egy művészeti kiállításon felállított ATM nyilvánosan ranglista rangsorolja az emberek bankszámlaegyenlegét
A floridai Art Basel kiállításon felállított Leaderboard ATM nyilvánosan rangsorolja a látogatók bankszámlaegyenlegét.
 Fotó: Twitter

Daniel Greenberg, az MSCHF társalapítója elmondta, hogy a művészeti projekttel a fogyasztói társadalmat és a vagyontárgyakkal villogó embereket kívánták pellengérre állítani. 

Már az ötlet megszületésekor a Miamiban tartott rendezvényre szántuk a projektet, ahol nagy népsűrűségben jelen vannak a Lamborghinit bérlő és Rolex órákat viselő emberek

– mondta.

Azoknak a művészetkedvelőknek, akik több mint 3 millió dollárral rendelkeznek, szombatig van idejük arra, hogy növeljék a tétet az Art Baselen.

A Leaderboard híre hamar elterjedt az interneten, és sokan azzal viccelődtek, hogy ez egy „kit rabolnak ki először” verseny. Az MSCHF és a Perrotin Galéria nevéhez fűződik Maurizio Cattelan hírhedt falra ragasztott banánjának a kiállítása is, mely temérdek látogatót vonzott 2019-es Art Baselen.

Az MSCHF alkotásai korábban is nagy port kavartak az interneten.

A brooklyni cég 2019-ben Jesus shoes néven dobta piacra azokat Nike cipőket, amelyeknek a légtalpába szentelt vizet fecskendeztek. A dizájncég a Nike megkérdezése nélkül, kiskereskedelmi forgalomban szerzett be Air Max 97 cipőket, aztán átalakította őket. A projekttel a fogyasztói kultúra abszurditására kívántak rávilágítani: a 3 ezer dollárért (több mint 900 ezer forintos áron) kínált cipőket percek alatt elkapkodták.

 

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.