Idén áprilisban kezdődött meg az M2 gyorsforgalmi úton a 17-21 km szelvények között a meglévő bal pálya átépítése, így a közel 4 km hosszú szakaszon a jobb pályára terelve haladhatott a forgalom 2×1 sávon. A szeptemberig tartó időszakban a bal pályán új leállósávot építenek ki, a meglévő Mogyoródi-patak feletti hidat is felújítják és kiszélesítik, az elválasztósáv átépül, illetve a burkolat felújítását és megerősítését is elvégzi a kivitelező a vízépítési és ideiglenes forgalomtechnikai munkákkal kiegészítve.
M0 és Dunakeszi-Fót csomópont között várhatóan szeptember közepén a bal pályára terelik át a fogalmat. Tekintettel az érintett útszakasz ősszel megnövekedő forgalmára, az M0 felé 2, Vác felé 1 forgalmi sávot alakítanak ki a szabványos előírások betartása, valamint a keresztmetszeti adottságok miatt szűkített sávszélességgel.
A három sávon csökkentett, 60 kilométer per óra sebességgel haladhatnak majd az autósok. Ez az ideiglenes forgalmi rend várhatóan 2019 közepéig áll majd fenn.
A 21-es kilométerszelvénytől Vácig több ütemben, szakaszosan terelik át a forgalmat a bal pályára 2018. év végéig. Ezeken a részeken a meglévő jobb pálya felújítása miatt, a jelenlegi kialakításnak megfelelően továbbra is 2×1 sávon lesz biztosított a forgalom.
A beruházásnak köszönhetően 2019 őszétől 2×2 sávon, 110 kilométer per óra sebességgel haladhatnak majd a közlekedők a teljes Budapest-Vác szakaszon.
A fejlesztés uniós és hazai forrás felhasználásával a NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. beruházásában valósul meg.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.