Jön a visszaváltható csomagolás a Tesco üzleteiben, köszönhetően a vállalat és a New Jersey-i TerraCycle cég Loop platformjának együttműködéseként – olvasható a Bloombergen.
A hétfőn induló kísérlet a vállalat 10 kelet-angliai üzletében veszi kezdetét, annak célja a műanyaghulladék csökkentése. A vásárlók a Loop kijelzőjénél tudnak majd választani a 88 termékcsoport közül, melyeket a vállalat ilyen módon kínál.
Ezek között a Coca-Cola, a Heinz, az Unilever és a Pepsi termékei mellett a bolt saját márkás cikkei közül is választhatnak. Az újrahasznosítható csomagolás ára 20 pennyről indul, és a boltban található pontokon lehet majd azokat visszaváltani.
A TerraCycle és a Loop alapító-vezérigazgatója, Tom Szaky szerint a fogyasztói reakció kulcsfontosságú lesz a kezdő üzletekben, és reméli, hogy a jövőben további boltokban és termékcsoportok esetében is elérhető lesz a visszaváltható csomagolás.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.