A Netflix 891,1 millió dollárra becsüli legújabb megahit produkciója, a "Nyerd meg az életed" (angolul Squid Game) című dél-koreai tévéfilm-sorozat értékét - jelentette a Bloomberg a vállalat saját belső számításaira hivatkozva. Az első 23 napban 132 millió ember nézett meg legalább két percet a sorozat kilenc részes induló szezonjából, ami meghaladja a tavaly bemutatott eddigi rekorder, "A Bridgerton család" teljesítményét.
A streaming módszerrel terjesztett filmek bevétele nem mérhető ugyanazzal a módszerrel, mint a mozikban vetítetteké, a majdnem kilencszáz millió dollár a cég saját számítási módszerei alapján meghatározott összeg, egy dokumentumból, amelyet a hírügynökség megszerzett. Az összeg sokszorosan meghaladja az első szezon előállításának a költségét, a 21,4 millió dollárt — írta a Bloomberg.
A Netfilix becslése szerint azoknak a 89 százaléka, akik elkezdték nézni a sorozatot, legalább 75 percet látott, és a kétharmad részük - azaz mintegy 87 millióan - az első 23 napban végig is nézte a részeket. A nézők összesen 1,4 milliárd órát töltöttek a képernyő előtt a sorozatot figyelve.
Mindez nagyon jó hír a vállalatnak, hiszen az év első felében a leglassabb ütemben gyarapodott az előfizetői tábora 2013 óta. A Netflix részvényeinek ára a sorozat kibocsátása óta mintegy hét százalékkal nőtt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.