Közel kétmilliárdos nyereséget halmozott fel a Zoom a pandémiás időszak alatt,
a StockApps információi szerint megduplázta féléves nyereségét.
A felmerült biztonsági aggályok és a Kínával történt összetűzések ellenére is kimondható, hogy a videókommunikációs alkalmazás a járvány egyik nyertese lett.
Üzleti körökben, a baráti beszélgetések alkalmával és az online oktatás során is az egyik legnépszerűbb platformmá vált, a Skype-ot is maga mögé utasítva.
Nyáron, a korlátozások enyhítésének következtében a kommunikáció részben visszatért a személyes formára, akkor az elemzők azt rebesgették, hogy megállhat a felfelé ívelés, azonban az emberek megkedvelték az alkalmazást, és ez a profitban is megnyilvánult.
A vállalat bevételei történelmi csúcsra futottak.
A manapság divatos hibrid munkavégzés is élteti a Zoomot.
A platform legfőbb piaca továbbra is Amerika, de népszerű Európában is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.