A Squid Game sikerén felbuzdulva sosem látott mennyiségű koreai alkotással jelentkezik a Netflix – olvasható Don Kangnak, a koreai tartalmakért felelős igazgatóhelyettesének keddi posztjában, melyről a Bloomberg számolt be.
Az írás szerint több mint 25 koreai program érkezik az idén, miután tavaly az országból érkező alkotások nézettsége hatszorosára nőtt. A Squid Game továbbra is a szolgáltató legnézettebb műsora, és a nézők 95 százaléka a félszigeten kívülről érkezett. Közülük sokan további koreai tartalmakat is kerestek a platformon. Így nagy sikereket ért el a csatorna Hellbound című műsora is, melynek premierjét 43,48 millió ember látta, 93 országban került be a top 10-be, és 34-ben vezette is a nézettségi listát.
A Netflix 2016 óta több mint 1 milliárd dollárt költött koreai tartalmakra, miután az amerikai piac telítettsége miatt a 4,3 milliárd főnyi népességű ázsiai, csendes-óceáni térségben is igyekszik növelni előfizetői számát. A régióban a koreai drámák pedig rendkívül népszerűek.
Az idén érkező alkotások között megtalálható lesz a Nagy pénzrablás koreai adaptációja, egy középiskolai zombiinváziót feldolgozó alkotás és egy a szöuli olimpiát hátteréül használó akciódús film is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.