A Pinterest közölte, hogy a júniusban zárult negyedévben a bevételei 9 százalékkal, 666 millió dollárra nőttek, ami két éve a legalacsonyabb bevételnövekedés és összhangban van az elemzők várakozásaival – írja a Wall Street Journal. Az elsősorban a nők körében népszerű, közösségi képmegosztó oldal az elmúlt években azon dolgozott, hogy az online kereskedelem felé mozduljon el, azonban minden bevétele még mindig a digitális reklámokból származik. Az amerikai vállalat közölte, hogy a második negyedévben 433 millió havi aktív felhasználója volt, ami 5 százalékkal alacsonyabb az egy évvel korábbinál. A cég szerint a járványügyi korlátozások feloldása után az emberek kevesebb időt töltenek az oldalon, és erős versenyt tapasztalnak a videókra összpontosító platformok részéről. A Pinterest azt is közölte, hogy a Google tavaly év végén megváltoztatta a keresőalgoritmusát, ami szintén a közösségi oldalt érintette hátrányosan.
A fejlemények hatására az amerikai vállalat csatlakozik azon technológiai cégekhez, amelyek igyekeznek szigorúbban kordában tartani bizonyos kiadásokat, és jelentősen lelassította a munkaerő-felvétel ütemét. Így tett például a Microsoft, a Twitter és a Facebookot birtokló Meta is. Arról pedig korábban beszámoltunk, hogy az Oracle-nél több ezer embert fognak elbocsátani a következő hónapokban.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.