Visszaesett 1,6 százalékkal a német kiskereskedelmi forgalom a májusi 1,2 százalékos növekedést követően, ami meglehetősen elmarad a közgazdászok 0,2 százalékos növekedési várakozásaitól.
A magas, 7,5 százalékos infláció miatt a háztartások csökkentették a kiadásaikat, így az élelmiszer-eladások 1,6 százalékkal, a nem élelmiszer kategóriába tartozó termékek pedig 3,3 százalékkal mérséklődtek. Ezen belül a textil, a ruházat, a cipő és a bő termékek értékesítése 5,4 százalékkal, az internetes és postai rendelések pedig 3,8 százalékkal estek vissza.
Éves összevetésben pedig 8,8 százalékkal csökkent a német kiskereskedelmi forgalom, ami a legnagyobb visszaesés mióta 1994-ben először kiadták ezen adatokat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.