A hónap elején a Volkswagen, amely a VW, a Seat, a Cupra, a Lamborghini, a Bentley, a Ducati és a Porsche P911 márkával együtt az Audi tulajdonosa, közölte, azt javasolta a cégeinek, hogy további intézkedésig szüneteltessék a fizetett hirdetéseket a Twitteren, miután Elon Musk átvette a platformot.
A Reuters beszámolója szerint a Volkswagen szóvivője arról tájékoztatott, hogy minden márka követte a tanácsot, míg az Audi úgy döntött, hogy leállítja az organikus tevékenységeket is, például a közvetlen posztokat, és csak az ügyfelek kérdéseire válaszol a weboldalon.
A WirtschaftsWoche korábban vállalati forrásokra hivatkozva arról számolt be, hogy az Audi leállította minden tevékenységét a közösségimédia-platformon.
Figyelemmel kísérjük a helyzetet, és a fejlemények függvényében döntünk a következő lépésekről
– tette hozzá az Audi szóvivője a Reutersnek küldött e-mailben küldött nyilatkozatában.
Az Audi november 1. óta nem tweetelt, miután korábban szinte minden nap kiposztolt valamit. Elon Musk október végén vette át a Twitter tulajdonjogát.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.