BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

TikTok lesz az Amazonból, célzottan görgethetjük a reklámokat

Az online kereskedelmi óriás is beszáll a rövid videós piacra. Miért nézne bárki reklámokat a TikTokon, ha megteheti azt közvetlenül az Amazonnál is?

Az Amazon is elindítja saját rövid videós szolgáltatását, kimondott célja a vásárlói élmény javítása lesz.

Nov,22,,2019,Palo,Alto,/,Ca,/,Usa,-Amazon prime
Fotó: Shutterstock

Az Amazon szakemberei szerint ugyanis a vevőknek segíteni kell abban, hogy rájöjjenek, mit is szeretnének venni, ezért döntöttek úgy, hogy egy saját, belső rövid videós platformot indítanak, ahol a saját influencereik tudják reklámozni termékeiket.

A TikTok-éra megtévesztően hasonlító felülettel jelentkező platform jövőre minden felhasználó számára elérhető lesz az Amazon alkalmazásán belül.

A cég az Inspire nevet adta a fejlesztésnek, amiről elmondták: tisztán a felhasználói akaratot szeretnék vele teljesíteni. A hozzájuk beérkező visszajelzések alapján ugyanis tömeges igény van egy ilyen felületre, aminek a cég boldogan tesz eleget.

A felületet működésben valahogy így kell elképzelni: a felhasználó először rákeres egy termékre, majd az Inspire megmutatja neki a számára ajánlott influencerek adott kategóriában hirdetett termékeit, közvetlen linkeket tartalmazva az áhított árucikkre az Amazon kínálatában, ezzel megkímélve a felhasználót a nehézkes keresgéléstől és kutatástól.

Az Amazon nem az első tech-cég, amely lemásolja a TikTok esetében bevált rövid videós modellt. A Google egy ideje már kijött a YouTube Shorts szolgáltatással, idén februárban pedig a Meta is behozta az Instagram Shorts-ot a fotós közösségimédia felületükre.

Az Amazon Inspire a cég egyik marketingese szerint személyre szabottan szolgál tartalommal a felhasználók számára, de nem korlátozza be őket: olyan termékkategóriákat is megmutat majd a potenciális vevőknek, amikre konkrétan ugyan nem keresnek rá, de a böngészési előzményeik alapján tetszhet nekik. 

A cég számára jól jönne mind a pozitív hírverés, mind a megemelkedett befektetőszám egyaránt: az Amazon részvényárfolyama idén már több mint 40 százalékot zuhant, ezért a szakemberek kifejezetten jó vételnek tartják a jövő évre vonatkozóan.

az amazon árfolyama
Jelentős az esés, de jövőre visszapattanásra számítanak a szakemberek

 

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.