A pandémia óta csak szenvedő mozik már nem tudnak mit kitalálni a bevétel növelésére. A legújabb divat a helytől függő árazás lesz. Az ötlet az Egyesült Államokban startol, ha beválik, világszerte elterjed majd.
A moziüzemeltetők a pandémia tombolása óta szenvednek, a járvány rászoktatta az embereket az otthoni tévézésre. Ehhez perszer hozzájárult az is, hogy a streamingszolgáltatók is magasabb fordulatszámra kapcsoltak. Az egyik legnagyobb amerikai lánc, a Magyarországon a tévés kínálatban jelen lévő American Movie Classics (AMC) most éppen azt találta ki, hogy Sightline AMC néven új programot indít, amely pénteken startolt.
A moziba járók előtt több opció áll, háromféle hely és így háromféle jegyár közül választhatnak.
Az értékes üléseket az AMC törzsgárdájához, az AMC Stubshoz tartozó klubtagoknak tartják fent. A standard helyeket a normál árért lehet megvásárolni, míg a preferált helyeket – amelyek többnyire a moziterem közepén helyezkednek el – a normál tarifánál drágábban árulják.
Az AMC tavaly decemberben jelentett be egy 110 millió dolláros tőkeemelést, és részvényösszevonást is javasolt. A papír tipikus mémrészvénnyé vált, az elmúlt években árfolyama hegyet-völgyet megjárt. Elemzők szerint a társaságra ráférne egy jókora szerkezetátalakítás, hiszen 5 milliárd dolláros adóssághegyet görget maga előtt. Az AMC a világ legnagyobb moziüzemeltetője, nagyjából 950 filmszínházban összesen 10 ezer körüli vászonra vetítik a filmeket.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.