A Honda logója 1981 óta most először jelentős változásokon megy keresztül: a héten Las Vegasban zajló Consumer Electronics Show (CES) keretén belül bemutatták az új emblémát, amelyet először az új Series Zero elektromos autók fognak viselni.
Az új, egyszerűsített forma modernebb megjelenést kölcsönöz a logónak, ezzel alkalmazkodik az egyelőre még csak koncepciószinten létező új elektromos autókhoz.
Az új logó elhagyja a H körül lévő lekerekített keretet, megkönnyítve és leegyszerűsítve a kivitelezést, ellentétben a Honda korábbi modelljein látható emblémával.
Ahogy azt a gyártó többször is kiemelte, az új logó debütálása még várat magára: a tervek szerint legkorábban 2026-ban találkozhatunk vele az utakon, a Series Zero Saloon modellen. Addig is a Honda 2024-es elektromos Prologue SUV-ja továbbra is a jól ismert emblémát fogja megkapni. Arról nem beszélt a gyártó, hogy a későbbi nem elektromos autói is megkapják-e az új emblémát.
A Honda korábbi terve szerint 2030-ra az elektromos és üzemanyagcellás járművek a 40 százalékát tennék ki a piacra dobott járműveinek, 2035-re pedig elérnék a 80 százalékot, végül 2040-re 100 százalékban átállnának az elektromos gyártásra.
A Honda már régóta kísérletezik az elektromos járművekkel: az utóbbi években már tesztelték az önvezető taxiszolgáltatásukat is, a Cruise-t, amely több helyen megoldás lehet az utóbbi időben fellépett taxihiányra is. Az önvezető taxiszolgáltatás nem újdonság a piacon, ugyanis San Franciscóban és Phoenixben már tesztelik a szolgáltatást. Az említett városokban a Cruise robotaxi az egyik fő tesztalany, ám mellette az Alphabet Inc. Waymo nevű, teljesen önvezető autóját is próbára teszik. Kaliforniában egy több mint ötórás nyilvános meghallgatás után engedélyezték, hogy a Cruise és a Waymo önvezető autó utcára kerülhessen.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.