A működés és a január-márciusi időszak eredményei azonban nem bizonyultak ennyire kellemesnek. Alapvetően a korábbi negyedévek tendenciája köszönt vissza, ezt azonban súlyosbította az a tény, hogy a naptári év első három hónapja időszak amúgy is a szezonálisan leggyengébb periódus a társaság életében.
Emellett idén a húsvéti szezon sem tudott dobni a társaság eredményein, ám az éves terv nem került veszélybe még ezzel a relatíve gyengébb teljesítménnyel sem. A bevételt tekintve mind a hazai értékesítés, mind az export visszaesést mutatott, ám ez már a korábbi negyedévekben is ismerős tendencia volt. A külföldi értékesítéseket illetően egyedül a német piac tudott továbbra is növekedést felmutatni, a korábban favoritnak tekintett amerikai piacon a Zwack változatlanul gyenge eredményeket produkál.
A hazai értékesítések kapcsán továbbra is minden szegmens nyomás alatt volt, bár ebben szerepe lehetett a kettős jövedékiadó-emelésnek (2009. július és 2010. január) és más faktoroknak is. A társaság a továbbra jelentős alkalmazkodást mutat a vegyes gazdasági helyzethez, a korábbi bérköltség-lefaragásokat ebben a negyedévben is a közvetett költségek csökkenése követte (amely nagyjából kétharmadát kompenzálta az alacsonyabb bevételi mutatónak).
Részben ennek is köszönhetően teljesült a menedzsment 3 milliárd forintos adózás előtti eredményterve (3.17 milliárd forint lett ez az érték a teljes pénzügyi évet tekintve). A részvény megítélése továbbra is semleges, azonban egy éles globális hangulatváltás azonban valószínűleg a Zwack papírjait sem hagyná érintetlenül.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.