BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Hűtlen vállalati kliensek

Évről évre a vállalati ügyfelek 12-13 százaléka hagyja ott a számlavezető bankját – derül ki a Dun & Bradstreet (D&B) frissen ismertetett felméréséből.

A kockázatkezeléssel foglalkozó cég ezúttal az elmúlt egy évet vette górcső alá a fluktuáció szempontjából; adataik szerint ebben az időszakban az OTP volt az egyik nagy vesztes. Igaz, a végbement 2,5 százalékos mérséklődés miatt továbbra sem kell aggódniuk a hitelintézet részvényeseinek, mivel így is közel 40 százalékkal nagyobb (több mint 90 ezres) az OTP vállalati ügyfélköre, mint a második szereplő K&H-é.

A legnagyobb növekedést az elmúlt egy évben az UniCredit, az Erste, illetve a CIB érte el az élmezőnyből. A D&B elkészítette a hazai pénzintézetek rangsorát vállalati ügyfeleik kockázati besorolása alapján is, ebből a szempontból a Citibank, az OTP és a K&H számít a „legbiztonságosabb” hazai pénzintézetnek.

A cikk teljes terjedelmében csak előfizetőink számára elérhető. A cikket - az összes mai cikkel együtt - egy emelt díjú SMS elküldésével olvashatja el.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.