Az NN Biztosító húsz éve piacvezető szerepet tölt be a magyarországi életbiztosítási piacon, és az a célja, hogy a digitalizációban is élen járjon – jelentette ki a társaság mai háttérbeszélgetésén Sztanó Imre vezérigazgató. Közölte: az NN tavaly négy digitális innovációt vezetett be: az elektronikus aláírást, új CRM rendszert, emellett megújították az ügyfélportált, és bővültek az online értékesítés lehetőségei is.
A digitalizációs folyamat – hangsúlyozta Sztanó Imre – az idén is folytatódik a biztosítónál: most a folyamatok automatizálására koncentrálnak. Ennek révén egyrészt egyszerűsödnek a folyamatok, másrészt az ügyfélélmény is javul. Az NN Biztosító emellett további termékek és szolgáltatások online elérését is lehetővé teszi 2017-ben, illetve új csatornákon keresztül is lehetővé válik a kapcsolattartás az ügyfelekkel. Az innovációs folyamatok pedig – emelte ki a vezérigazgató – amellett, hogy hozzájárulnak az ügyfélélmény javulásához, új ügyfélszegmensek elérését is lehetővé teszik.
A biztosító a közelmúltban – elsőként a hollandiai után - innovációs labort is elindított SparkLab néven, amelynek az a célja, hogy újszerű megoldások kidolgozásával az emberek életminőségét javítsa. A SparkLab bárkitől vár ötleteket, így startup vállalkozásoktól, szabadúszóktól, és – nem utolsó sorban – kollégáktól is.
Sztanó Imre az életbiztosítási piac teljesítménye kapcsán elmondta: 2016 első három negyedévében kismértékű emelkedés történt a díjbevételben, és ez a növekedés az NN Biztosító várakozásai szerint idén is folytatódhat. Az idei évben a nyugdíjbiztosítások húzóterméknek számíthatnak az életbiztosítási üzletágon belül, de erősödnek a kockázati és egészségbiztosítások is.
Az etikus biztosítási koncepcióról a vezérigazgató kifejtette: amit ebben megfogalmaztak, azt az NN Biztosító javarészt már korábban is alkalmazta a saját gyakorlatában, így a változások kisebb alkalmazkodási igényt róttak rá.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.