Az Interbrand márkaelemző tanácsadó cég 2016-os rangsora szerint a 25. legértékesebb márkanévvel rendelkező amerikai vállalat második negyedéves profitja 33 százalékkal, 1,33 milliárd dollárra csökkent, részvényenként 1,47 dollárt ért el a tavalyi év azonos időszakában jelentett 2,10 dollár után. Az idei második negyedéves részvényenkénti profit azonban meghaladja az elemzői várakozások 1,43 dolláros átlagát.
Az 1850-ben alapított vállalat második negyedéves, 8,31 milliárd dolláros bevétele szintén felülmúlja az elemzői előrejelzések átlagát.
Múlt héten jelentették be, hogy a közeljövőben megszűnik az OTP Bank és az American Express közötti együttműködés, az OTP jövő év január 31-ig visszahívja a lakossági American Express (Amex) bankkártyáit, és azokat Mastercard Bónusz kártyákra cseréli. A magyar pénzpiacon csak az OTP-nek volt lakossági Amex-kártyája, ezzel a lakossági piacról kivonul az Amex.
A magyarországi kártyapiacon a Mastercard, a Visa és az Amex közül az első kettő a meghatározó szereplő. A vállalati Amexet „saját kézben hagyja” az Amex, így a vállalati piaci szegmensben maradhatnak Magyarországon is az Amex kártyák.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.