A tájékoztatás szerint az MKB Bank új digitális alaprendszeréhez kapcsolódó szolgáltatások a következő időszakban lépcsőzetesen épülnek be a pénzintézet napi, operatív működésébe, ezért valószínűsíthető, hogy az ügyfélérdeklődés növekedése miatt a bank kommunikációs csatornái a következő napokban, időlegesen, a megszokottnál nehezebben lesznek használhatók.
Hetényi Márk, az MKB vezérigazgató-helyettese a június 25-én tartott sajtóbeszélgetésen azt mondta, hogy az átállás hosszú távon számos előnnyel jár majd mind a bank, mind az ügyfelei, partnerei, így a vállalatok és a fintech cégek számára is.
A sajtóbeszélgetésen elhangzott, hogy a projektet 2 és fél évvel ezelőtt kezdték, az új rendszert több ezer teszttel vizsgálták.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.