A tájékoztatás szerint a bővülésben meghatározó szerepet játszott a teljes forgalom harmadát adó magyar piac, ami éves összevetésben 24 százalékos bővülést produkált, és mintegy 9,3 millió eurós bevételt hozott. A közleményben kiemelték, hogy
jó teljesítményt nyújtott a forgalom 7 százalékát kitevő lengyel piac, ahol 30 százalékos bővülést ért el a társaság, és Ukrajnában is 22 százalékos növekedést tudott felmutatni.
A nagyobb forgalom és üzleti eredmény mellett az árfolyamhatások is szerepet játszottak a nyereség ilyen mértékű megugrásában – közölték.
Tibor Dávid, a Masterplast Nyrt. elnöke a közleményben kiemelte, hogy a múlt évben frissített stratégiájuk első eredményei már látszanak, a kedvező piaci hangulatot figyelembe véve a második félévre további dinamikus növekedéssel számolnak.
Az 1997-ben alapított Masterplast-csoport a közép-kelet-európai régió egyik vezető építőanyag gyártó és forgalmazó vállalata. A cégcsoport 8 országban rendelkezik saját tulajdonú leányvállalattal, és további 30 országba értékesíti termékeit.
A Budapesti Értéktőzsdén a prémium kategóriában jegyzett Masterplast részvénye kedden 640 forinton zárt, ami 5 forinttal kevesebb az előző napi záróárnál.
A társaság várakozásairól és 2020 utáni terveiről beszélt a Világgazdaságnak Nádasi Robert, a cég vezérigazgatója. A cikk a szerdai számunkban olvasható.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.