A szövetség közleménye rámutatott: köszönhetően a kormányzati, jegybanki és bankszövetségi kommunikációnak, az elmúlt hetekben az adategyeztetés központi témává vált.
Annak érdekében, hogy teljes körű legyen az adategyeztetés, a bankszövetség és a tagbankok folytatják a figyelemfelhívó kommunikációt.
A már értesített, de az adategyeztetéssel elmaradt ügyfelek újbóli tájékoztatását a bankszektor figyelemmel kíséri, és mindent megtesz azért, hogy arra minél előbb sor kerüljön – jelezték.
A lakossági ügyfelek döntő többségét az elmúlt mintegy két évben számlanyitáskor vagy a későbbi banki ügyintézés során már azonosították, így nekik nincs tennivalójuk.
A szövetség ugyanakkor minden vállalati, és az egyeztetésre felszólított lakossági ügyfelet arra kér, hogy ne halogassák az adategyeztetést, a kötelezettségnek a meghosszabbított határidőtől függetlenül, mihamarabb tegyenek eleget.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.