A június végével záródott három hónapban a bevétel éves szinten 28 százalékkal, 16,9 milliárd dollárra emelkedett, nagyobb lett a szakértők által várt 16,5 milliárd dollárnál. A bevétel növekedése felülmúlta a negyedévvel korábbi éves szintű 26 százalékot.
Az adózott eredmény 49 százalékkal, 2,6 milliárd dollárra zsugorodott az egy évvel korábbi 5,11 milliárd dollárról. A részvényarányos nyereség 1,74 dollárról 91 centre esett.
Az eredményt csökkentette az a 2 milliárd dollár, amit azért tett félre a Facebook, hogy majd rendezze a szövetségi kereskedelmi bizottság (FTC) által titoksértés miatt kirótt, összesen 5 milliárd dolláros bírságot.
Az egyszeri tételek nélküli negyedéves részvényarányos eredmény 1,99 dollár lett, nagyobb a szakértők által becsült 1,88 dollárnál.
A közösségi hálózatba havonta legalább egyszer belépők száma június végén 2,42 milliárd volt, az egy évvel korábbihoz képest 8 százalékkal több.
A negyedévben napi átlagban használók száma ugyancsak 8 százalékkal, 1,59 milliárdra emelkedett.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.