Pozitív lendületet adott a Covid–19 a Delivery Herónak, a márciustól világszerte bevezetett karantén miatt egyre többen választották az ételkiszállítást, így az idei második negyedévben megduplázódott a rendelések száma tavalyhoz képest.
A pozitív folyamatnak köszönhetően a társaság vezetése 2,4–2,6 milliárd euróról 2,6–2,8 milliárd euróra emelte az idei árbevételre vonatkozó várakozását.
A Delivery Hero idén rekordot is döntött, júniusban egyetlen nap alatt négymillió, egész hónapban pedig százmillió megrendelést dolgozott fel, amivel megdöntötte a havi megrendelési rekordját.
A társaság árbevétele nagyon dinamikusan bővül,
Február és március folyamán a vállalat részvényeinek árfolyama visszaesett 50 euróig, ahonnan hirtelen fordulat következett, és azóta is töretlen az emelkedés.
A mélypontról júliusig több mint 107 százalékot emelkedett az árfolyam,
a 106,2 eurós történelmi csúcshoz már nagyon közel jár a kurzus. Júliustól 87-104,5 euró közötti sávban oldalazik az árfolyam, a 104,5 euró áttörése esetén folytatódhat az emelkedő trend.
A vezető globális online ételrendeléssel és kiszállítással foglalkozó vállalatnál naponta több millió megrendelést dolgoznak fel. A cég több mint negyven országban van jelen Európában, Ázsiában, Dél-Amerikában és a Közel-Keleten, és több mint 600 ezer étteremmel működik együtt.
2019-ben a társaságnak több mint 666 millió megrendelése volt.
A vállalat okostelefonos alkalmazásain keresztül rendelhetnek az ügyfelek a partner éttermektől, a kiszállítást a társaság munkatársai végzik autóval és kerékpárral. A Delivery Herót 2011-ben alapították, a következő években felvásárlások útján terjeszkedett, majd 2017 közepén bevezették a Frankfurti Értéktőzsdére. 2020 augusztus 19-én jelentették be, hogy a Delivery Hero váltja a Wirecardot a német DAX indexben.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.