A befektetői fórumon még a gépelési hiba lehetősége is felmerült, miután a FuturAqua a BÉT honlapján a WASTEREUM megjelölésre irányuló védjegybejelentéssel kapcsolatosan tett közzé információkat. Eszerint a benyújtott védjegymegjelölésre irányuló kutatási jelentés kézhezvételét követően, 2021.január 14-én megtörtént a WASTEREUM meghirdetése.
Míg a WATEREUM védjegy oltalom 2020.06.11-től jogerősen fennáll.
Nem elírás, a vízfedezetű WATEREUM tokenek kibocsátása után, egy szintén blockchain-technológián alapuló hulladékgazdálkodással összefüggő termék, a WASTEREUM fejlesztését is tervezi a társaság
– mondta a Világgazdaságnak Kis-Benedek Róbert Ferenc nagytulajdonos, igazgatósági tag.
A részvény árfolyama szerdán 70 milliót közelítő forgalom mellett 2,5 százalékos emelkedéssel reagált a piacnyitás előtt kiadott hírre.
Kedden arról adott ki közleményt a társaság, hogy leányvállalata az Olup Aqua Kft., mint az alapi palackozó üzemeltetésért felelős vállalat, szállítói szerződést írt alá, az FMCG szektor egyik vezető kiskereskedelmi áruházláncával, innovatív termék beszállítására. A szerződésben szereplő további részleteket azonban csak a későbbiekben hozhatja nyilvánosságra a FuturAqua.
Annyit azért lehet tudni, hogy a FuturAqua ásványvíz brandet épít, s a gasztro vonalon a 0,33 literes visszaváltható üvegpalackokban teríti majd a szekszárdi vízbázisból kinyert prémium minőségű ásványvízet. Míg a kiskereskedelmi forgalomba kerülő nagyobb kiszerelésű ásványvíz esetében csak annyi bizonyos, hogy a PET palackokat kiváltják, de még nem közölték, hogy mibe palackozzák.
A FutruAqua 2013 óta kacérkodik a víz, mint termék tőzsdei kereskedésével.
Kezdetben egy víztőzsde platform kialakítását célozta a társaság, ahol a víz, mint nyersanyag, származtatott termékeivel lehetett volna kereskedni. Végül egy kriptovaluta platform lett a termék bevezetésének helyszíne. Tavaly októberben már a blockchain-technológián alapuló WATEREUM token második sorozatát bocsátották ki.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.