A Lufthansa a járatok számának növelésével és az étkezés színvonalának javításával kívánja visszahódítani az üzleti utazókat
– mondta délelőtt a német Funke médiacsoportnak Christina Förster, a légitársaság ügyfélkapcsolatokért felelős igazgatósági tagja.
A járatsűrűség fontos az üzleti utazók számára, mivel napon belül szeretnének oda- és visszarepülni
— tette hozzá.
Förster azt is elárulta, hogy a Lufthansa a különösen népszerű útvonalakon déli járatot is indít, és hogy a prémium ügyfelek számára szeptember 1-jétől bevezetendő új menü a német konyhát nemzetközi hatásokkal fogja kombinálni. Végül arra is kitért, hogy cége már felkészült a kereslet ugrásszerű növekedésére, ami a transzatlanti járatok megindulása után várható.
A Lufthansa utasainak száma idén az eddigi adatok alapján 2019-hez képest megfeleződött, Európa első számú légitársasága járvány előtti célállomásai mindössze 88 százalékára repül.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.