Növekedési stratégiáját támogatva szervezeti átalakításról döntött az AutoWallis. Szeptembertől önálló üzletág-igazgatók irányítják a vállalat két üzletágát. Az újonnan kialakított irányító pozíciókba igazgatósági tagjai közül nevezett ki nagy tapasztalattal rendelkező vezetőket a tőzsde autós vállalata.
A nagykereskedelmi üzletágat Andrew John Prest igazgatósági tag irányítja, aki új pozíciója mellett a Wallis Automotive Europe vezetőjeként felel többek között az Opel, a Jaguar, a Land Rover márkák nagykereskedelméért és annak további fejlesztéséért Magyarországon és a régió több országában. A kiskereskedelmi üzletágat pedig Antal Péter igazgatósági tag vezeti, aki emellett többek között a csoport BMW, Mini, Maserati hazai és nemzetközi kereskedelméért felel. Mindkét szakember jelentős iparági tapasztalattal rendelkezik, és közel két évtizede töltenek be vezetői pozíciót a Wallis-csoport cégeinél.
Ezzel párhuzamosan a régiós feladatok növekedésével a csoport eddigi gazdasági igazgatója, Seres Attila a továbbiakban szintén az újonnan létrehozott stratégiai és üzletfejlesztési igazgatói pozícióban erősíti a nagykereskedelmi üzletágat, míg helyére új, kívülről érkezett tapasztalt vezető, Vaczlavik Ferenc került, aki korábban az AMC Networks Inc. közép-európai leányvállalatánál látta el a pénzügyi igazgatói feladatokat. A szervezeti változások célja, hogy az üzletfejlesztések hatékonyan, a szinergiákat kihasználva támogassák azt a stratégiai célt, amely szerint az AutoWallis az évtized végére a kelet-közép-európai régió meghatározó autókereskedelmi és mobilitási szolgáltatójává kíván válni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.