Azt egyelőre nem tudni, hogy csak egyes üzletágakat vagy a két cég egészét vonnák össze. Méretre nincs nagy különbség köztük, a Monster 48 milliárd, míg a többek között a Modelo és a Corona Extra sörök forgalmazójaként ismert Constellation Brands 44 milliárd dollárt ér. Utóbbi nemrég a rekreációs célú kannabisztermesztésbe és -feldolgozásba is beszállt a Canopy Growth révén.
A befektetők egyelőre nem rajonganak a profilbővítéssel járó a ügyletért, ezt jelzi, hogy mindkét vállalat részvényárfolyama egy százalékon belüli gyengüléssel reagált a fejleményre.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.