Az elemzői várakozásokat messze túlszárnyalva, elsősorban a divat- és bőráru üzletágának köszönhetően közel 30 százalékkal, 18 milliárd euróra nőttek a Louis Vuitton, az Hublot és a Givenchy márkáiról ismert LVMH értékesítései év/év bázison az idei első negyedévben – közölte a francia cég szerdán.
A társaság részvényei Párizsban kezdetben erősödtek, ám a nap folyamán lefordultak, és legutóbb 0,7 százalékos mínuszban, 627 eurón alatt álltak. A fordulatot a menedzsment közeljövőre vonatkozó, a háború és az Oroszország elleni szankciók kapcsán tett homályos kijelentései okozhatták, amelyek szerint magabiztosak ugyan, de mégis ébernek kell maradniuk, a legnagyobb figyelemmel követik az eseményeket.
A bor- és szeszesital-divízió kivételével a csoport valamennyi üzletága 10 százalék feletti forgalombővülést ért el, mind az Egyesült Államokban, mind Európában. Sőt, a kínai korlátozások dacára Ázsiában is növekedni tudtak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.