BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Csőstül jön a baj a Snapnél

A Jefferies szerint a Metatól az Alphabetig a Nasdaq összes üdvöskéjét sújtja a hirdetési bevételek apadása.

A Snap hétfői profitwarningjával a befektetők újabb figyelmeztetést kaptak, hogy szabaduljanak meg technológiai részvényeiktől.

NEW YORK, USA - JULY 01: Hepsiburada ad is seen as Hepsiburda became the first Turkish company listed on NASDAQ stock exchange and was valued at $3.9 billion in the initial public offering on first day of trading. Hepsiburda advertisement about it during opening bell on NASDAQ seen on big screen outside of stock exchange on Times Square. Lev Radin / Anadolu Agency (Photo by Lev Radin / ANADOLU AGENCY / Anadolu Agency via AFP)
Fotó: LEV RADIN / AFP

Mint ismert, a közösségi platform részvényei több mint 40 százalékot zuhantak kedden - messze a cég 17 dolláros tőzsdei kibocsátási (IPO) ára alá esve -, miután Evan Spiegel vezérigazgató elárulta a munkavállalóknak, hogy a vállalat a folyó negyedévben nem éri el a bevételre és a korrigált nyereségre vonatkozó célkitűzéseit.

A Snap részvényeinek összeomlása a Wall Street egyes elemzői számára azt jelezte, hogy a többi Nasdaqon jegyzett digitális cég hirdetési büdzséje is levegősebb lehet a kelleténél.

"Nagyon valószínűtlen, hogy a gyenge eredmény csak és kizárólag a Snap-re korlátozódna, mivel a makrokörülmények éppúgy hatással lesznek az összes digitális vállalatra, beleértve a Metat, az Alphabetet, a Twittert, a PubMatic-et, a The Trade Desket és az Integral Ad Science Holding Corp-ot is" - írta Brent Thill, a Jefferies részvényelemzője a befektetőknek szóló jegyzetében.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.