A Philip Morris International előrehaladott tárgyalásokat folytat a Swedish Match felvásárlásáról, ami megerősítené az amerikai cég kitettségét a füstmentes dohányipari márkák gyorsan bővülő piacán - értesült a Wall Street Journal.
Az üzlet jelentős lenne, mivel a Swedish Match értékét jelenleg mintegy 117 milliárd svéd koronára, azaz közel 12 milliárd dollárra becsülik. A szokásos prémiummal számolva, körülbelül 15 milliárd dolláros ajánlatra kerülhet sor. A Philip Morris piaci értéke 154 milliárd dollár.
A Swedish Match legnagyobb piaca az Egyesült Államok, ahol a vállalat ZYN nikotin-tasak márkája vezeti az értékesítést. Az Egyesült Államok Élelmiszer- és Gyógyszerügyi Hivatala 2019-ben engedélyezte a skandináv társaság számára, hogy forgalmazza a General Snus füstmentes dohánytermékeit, amelyek alacsonyabb kockázatot jelentenek a szájrákra, a szívbetegségre és a tüdőrákra, mint a cigaretta. A Swedish Match idén teljesen leállítja az éghető dohánytermékek forgalmazását.
A Philip Morris International (PMI) vezető nemzetközi dohányipari vállalat, amely a dohányzásmentes jövő megteremtésén dolgozik, és portfólióját hosszú távon fejleszti, hogy a dohány- és nikotinágazaton kívüli termékeket is magában foglalja. A cég jelenlegi termékportfóliója elsősorban cigarettákból és füstmentes termékekből áll, beleértve a hőt nem égető, gőz- és orális nikotintermékeket, amelyeket az Egyesült Államokon kívüli piacokon értékesítenek.
2008 óta a PMI több mint 9 milliárd dollárt fektetett be tudományosan alátámasztani és kereskedelmi forgalomba hozni innovatív füstmentes termékeket – olyan felnőttek számára, akik egyébként továbbra is dohányoznának – azzal a céllal, hogy teljesen beszüntessék a cigarettaértékesítést.
Ez magában foglalja a világszínvonalú tudományos értékelési képességek kiépítését, különösen a preklinikai rendszertoxikológia, a klinikai és viselkedéskutatás, valamint a forgalomba hozatalt követő tanulmányok területén.
Az erős alapokkal és jelentős élettudományi szakértelemmel rendelkező PMI 2021 februárjában bejelentette, hogy a wellness- és egészségügyi területekre kíván terjeszkedni, és olyan innovatív termékeket és megoldásokat szállítani, amelyek célja a kielégítetlen fogyasztói és betegszükségletek kielégítése.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.