BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Az Apple szponzorálja februártól a Super Bowl félidei show-ját

Több évre szóló megállapodást kötött az Apple a legnagyobb amerikaifutball-szövetséggel, így a Super Bowl félidei show-ját az amerikai cég fogja szponzorálni.

A legnagyobb amerikaifutball-szövetség, az NFL több évre szóló szerződést kötött az Apple-el, aminek értelmében az Apple Music – a cupertinói vállalat zenei és audio streaming szolgáltatása – lesz a Super Bowl félidei show-jának szponzora – írja a Reuters.

A Super Bowl általában az év legnézettebb televíziós eseménye az Egyesült Államokban.

A félidei show-ban pedig olyan híres előadók léptek már fel, mint Jennifer Lopez, Shakira, Beyoncé, Justin Timberlake, Lady Gaga, Katy Perry, Bruno Mars, Prince és Madonna.

Az idei, év elején meredezett 2022-es Super Bowl LVI félidős show-t több mint 120 millióan nézték, amelyben Dr. Dre, Snoop Dogg, Eminem és Kendrick Lamar is fellépett. A Super Bowl LVII-t február 12-én, vasárnap játsszák az arizonai Glendale városában.

Az együttműködés kulcsfontosságú lesz az Apple számára, amely az iPod 2001 piacra dobása óta kapcsolódik a zeneiparhoz, majd az Apple Music 2015-ös debütálásával a zenei és audio streaming szegmensben is fontos tényezővé vált.

A pontos részletek nem ismertek, mert azokat az érintettek nem hozták nyilvánosságra, a fejleményeket nem kívánta kommentálni a cég.
 

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.