Versenytársaihoz hasonlóan áremelésről döntött a Digi – derül ki a vállalat pénteki közleményéből, amely a makrogazdasági helyzettel magyarázza az erről szóló döntést. Ugyanis, mint írják, a hazai árak a megszokottnál gyorsabban emelkedtek, és az energiaválság is növelte a cég költségeit, így szükségessé vált az áremelés. Azonban
a hűségidős szerződéssel rendelkező ügyfelek kivételt képeznek az áremelés alól, számukra a Digi a vállalt hűségidő végéig változatlan áron biztosítja szolgáltatásait.
Az előfizetések ára a vezetékes internetkapcsolattal rendelkező ügyfelek számára kétezer forinttal emelkedik, a csak műholdas (DTH) előfizetéssel rendelkező ügyfelek szolgáltatásainak ára ezer forinttal, míg a két vagy három vezetékes szolgáltatással rendelkezők csomagjai ezerötszáz forinttal kerülnek többe januártól.
A közlemény ugyanakkor leszögezi, hogy a Digi továbbra is elkötelezett a kedvező ár-érték arányú, magas minőségű szolgáltatások mellett. Ezért az áremeléssel párhuzamosan
a szolgáltató hűségprogramot, e-Pack néven új elektronikus számlázási csomagot és ehhez kapcsolódó kedvezményt vezet be.
Ezzel a 12 hónapos hűségidőt vállaló ügyfelek számára – a 2023. január 1-jétől érvényes listaárakhoz képest – az egy termékkel rendelkezők esetében 500 forint, a két vagy három szolgáltatásra előfizetőknél 1000 forint havidíjkedvezményt biztosítanak. Az új e-Pack csomaghoz kapcsolódó kedvezmény aktiválása havonta további 500 forint szolgáltatásidíj-kedvezményt is jelenthet az előfizetőknek.
A kedvezményt minden vezetékes vagy műholdas szolgáltatást igénybe vevő előfizető igényelheti, ám a korábban már elektronikus számlázásra átállt ügyfeleknek is nyilatkozniuk kell, ha az új e-Pack csomagot és a hozzá tartozó kedvezményt igénybe szeretnék venni.
Ezeket a kedvezményeket tehát minden új előfizető mellett a már lejárt hűségidejű ügyfelek is igényelhetik, a kedvezmények érvényesítésére a számlalevelek kézhezvételétől, legkorábban 2022. november 11-től lesz lehetőség.
Az új árakat, feltételeket és kedvezményeket az ügyfelek a számlalevélhez mellékelt tájékoztatóból, valamint a társaság honlapján található Általános Szerződési Feltételeket tartalmazó dokumentumból, illetve a www.digi.hu/kedvezmények oldalon ismerhetik meg teljeskörűen.
Az elektronikus számlázásra való áttérésről és a hűségidő vállalásáról a szolgáltató online ügyfélkapuján keresztül vagy mobilapplikációja segítségével, a Digi és az Invitel országosan működő 55 ügyfélszolgálati pontján, továbbá az 1272-es telefonszámon is tájékozódhatnak, valamint nyilatkozhatnak az új és meglévő ügyfelek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.