A H&M – a világ második legnagyobb divatcikk-kereskedő hálózata – csütörtökön 10 százalékos növekedést jelentett a szeptember–novemberi nettó árbevételéről éves összevetésben, ami némileg meghaladja a 9,5 százalékos piaci várakozásokat.
A szeptember–novemberi nettó árbevétel, a H&M negyedik pénzügyi negyedévében 62,5 milliárd svéd korona (6,13 milliárd dollár) volt, szemben az egy évvel korábbi 56,8 milliárd koronával, míg a Refinitiv által megkérdezett elemzők átlagosan 62,17 milliárd koronát jósoltak.
„A H&M csoport oroszországi és fehéroroszországi érdekeltségeit a negyedév során felszámolták, a fennmaradó készleteket eladták, az utolsó üzletek november 30-án bezártak” – áll a vállalat közleményében.
A negyedév folyamán Kínában mintegy 25-50 üzletet zártak be ideiglenesen az újabb Covid-járványok miatt.
A H&M, amely nehezen tudott lépést tartani a fő rivális Zarával, a múlt hónapban az első nagy európai kiskereskedő lett, amely jelentősebb elbocsátásokat hajtott végre azért, hogy évi 2 milliárd svéd koronát tudjon megtakarítani.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.