Jól hangzik New York–Miami vagy München–Madrid újratöltés és tankolás nélkül? Nos, a kínai BYD autógyár új hibridjei ezt tudják. A 2 ezer kilométeres teljesítmény mérföldkő a 2008 óta öt hibridgenerációt kifejlesztő vállalat történetében.
A sencseni székhelyű BYD széles körű árcsökkentéssel forgatta fel a kínai autópiacot, bátran bevállalva a jövedelmezőség romlását. Tavaly hárommillió autót adtak el, s idén márciusig csaknem egymilliót szállítottak le.
Minden harmadik Kínában eladott hibrid a BYD szerelőszalagjáról gördül le.
A BYD 2022 elején teljesen leállította a fosszilis tüzelőanyaggal hajtott autók gyártását, s felpörgeti a hibridek exportját azokra a feltörekvő piacokra, ahol hiányzik az akkumulátortöltő infrastruktúra.
Az autógyártók
világszerte igyekeznek oldani a fogyasztók szorongását az autók kicsiny hatótávolságától.
A Geely Automobile Holdings Galaxy L6 hibridje 1370 kilométeres hatótávolsággal büszkélkedhet, míg a Zeekr elektromos 001 modellje 1000 kilométeres hatótávolságot biztosít a Contemporary Amperex Technology Co. Ltd. által szállított akkumulátorának köszönhetően.
De az első két jármű, amely 2100 kilométeres nagy hatótávolságra képes, a közepes méretű szedán, a Qin L és a Seal 06, mindkettőt az áprilisi Pekingi Autószalonon mutatták be. A Dynasty és az Ocean sorozat részei.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.