A Peroni Nastro Azzurro 0.0%, az Asahi Europe & International alkoholmentes szuperprémium olasz sörmárkája a Scuderia Ferrarival lép többéves partnerségre: a most bejelentett új globális együttműködés a Ferrari Formula–1-versenyzői részlegén túl az 1993 óta futó, profi és amatőr versenyzőket egyaránt felvonultató Ferrari Challenge Trofeo Pirellire is kiterjed – közölték kedden az érintettek.

Formula 1 Testing In Abu Dhabi
A márka logója fel lesz tüntetve a jövőben az autókon is.
Fotó: NurPhoto via AFP

Az együttműködés keretében a Scuderia Ferrari csapat pilótái, Charles Leclerc és Carlos Sainz főszereplésével készítettek egy Transmission: Impossible című rövidfilmet is, amellyel – a két márka egyedi közös tartalmai mellett – a közösségi médiában is találkozhatunk majd. A rövidfilmben a két Formula–1-es pilóta látogatást tesz a római Birra Peroni gyárban, és jó néhány akadályt leküzdve átcseréli a Peroni Nastro Azzurro 0,0%-os sörök címkéjét a limitált Tifosi Nastro Azzurro 0,0%-osra.

Az új kollaborációnak kulcsszerepet szánnak a Peroni márka anyavállalata, az Asahi Europe & International azon törekvésében, hogy 2030-ra portfóliójuk 20 százalékát tegyék ki az alkoholmentes termékek.

A márka logója végig látható lesz többek között a Scuderia Ferrari autóin és a pilóták versenyruházatán is.

Limitált szériás Ferrarit hozott a Jézuska öt magyarnak – fotó

A szuperautóban helyet kap a Hungaroring pályarajza és lesznek benne magyar zászlóval hímzett fejtámaszok is.