Az ünnepek alatti adatforgalom 35 százalékkal nőtt a Yettel mobilhálózatán december 24. és január 1. között, az év végi időszakban egyre többen használnak mobilkommunikációs megoldásokat mind az ünnepi készülődéshez, mind a rokonok, szeretteik köszöntésére. Bár az internetalapú megoldások térnyerése ismert, idén a hang- és sms-forgalom is növekedést mutatott az előző évhez képest – írta elemzésében a vállalat. A dokumentum szerint a hétvégére eső karácsonyt megelőző hétköznapokon, az ünnepekre való felkészülési időszakban 37 százalékos hálózati adatforgalom-növekmény volt tapasztalható.
Mára az sms funkcióját számos online megoldás és applikáció kiváltja, ám a Yettel szerint az sms egyszerűségével és megbízhatóságával nem képes minden szolgáltatás versenyre kelni, ez lehet az oka, hogy népszerűsége töretlen, sőt,
idén újévkor 13 százalékkal több sms-t küldtek a cég ügyfelei az előző évhez képest.
A hanghívások jelentősége sem csökkent: az év utolsó napjához képest újévkor, éjfél után ötszörösére nőtt a hangforgalom, valamint az egész ünnepi időszakban ekkor, az éjfél utáni órákban voltak átlagosan a leghosszabbak a hívások.
Az ünnepek alatt a legnagyobb nemzetközi forgalmat Ausztria, Németország és Románia felől és felé bonyolították le a Yettel ügyfelei, beleértve a külföldről és külföldre indított és az ott fogadott hívásokat. A fogadott rominghívásokban – azaz a külföldön tartózkodó, hazai előfizetéssel rendelkező ügyfelek esetében – az Egyesült Királyságban volt kiugró a forgalom. Az előző évhez képest idén a trend megfordult: többen indítottak nemzetközi hívást Magyarországról, mint amennyi Yettel-előfizetéssel rendelkező fogadott hívást külföldön.
Mutatjuk az autót, amely 35 forintból tesz meg csaknem 300 kilométertA Yettel Magyarország és a Győri Széchenyi István Egyetem közös munkája jó példaként szolgálhat a modellváltó egyetemeknek, hogy a diákok ne csak diplomázni akarjanak, hanem piacképes gyakorlati tudást is szerezzenek. |
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.