Borsik János elmondta: az Országos Érdekegyeztető Tanács (OÉT) pénteki ülésén, napirend előtt terjesztik elő ezirányú javaslatukat, és azt várják, hogy a kormány, a törvényhozás a részletek kidolgozása után megtegye a szükséges intézkedéseket.
Magyarázata szerint a jelenlegi pénzügyi válságban és gazdasági recesszióban etikátlan és gátlástalan a most is folyó reklámhadjárat, amely további hitelfelvételekre, felelőtlen vásárlásra készteti a hazai vásárlóközönséget.
Borsik János felhívta a figyelmet arra, hogy a lakosság a növekvő munkanélküliség mellett már így is jócskán eladósodott. A hitelek 75 százaléka ráadásul devizaalapú, ami azt jelenti, hogy akik devizahitelt vettek fel, egyben kockázatot is vásároltak. "Ebben a helyzetben igazából nem is értjük a kormánynak és a törvényhozásnak az agresszív reklámokkal szembeni passzivitását" - jegyezte meg Borsik János, aki hangsúlyozta azt is, hogy a témát a jövő évi kilátások figyelembe vételével különösen fontosnak tartja a közelgő ünnepek, a vásárlási láz kezdete előtt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.