Az általánosan elterjedt nézet, hogy válságban először a kulturális kiadásaikat csökkentik a vásárlók, megdőlni látszik. Legutóbb arról számoltunk be, hogy az élő koncert piac 10 százalékos bővülést produkált 2008-ban, a legújabb hír pedig, hogy a hangszergyártók is 3 százalékkal tudták növelni eladásaikat a tavalyi évben és a 2009-es évet tekintve is bizakodóak.
Nem meglepő módon a drágább hangszerek, a hegedűk és a zongorák piaca szűkült. Az ebből származó visszaesést azonban bőségesen ellensúlyozta az olcsóbb instrumentumok, a gitárok és a szájharmonikák forgalmának növekedése. A német hangszergyártók szövetségében a hírek hallatán már nyíltan arról beszélnek: "A nehéz gazdasági idők mindig újabb esélyt jelentenek a kultúra számára."
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.